VŠECHNY NOVINKY Z MATEŘSKÝCH ŠKOL A JEJICH TŘÍD
Pro zobrazení novinek, aktualit a reportů konkrétní třídy zvolte třídu ze seznamu
Vzácná návštěva musherů a jejich husky Adélky a Isinky. Děti se dozvěděly spoustu zajímavostí ze života musherů a jejich psů. Jak se pejsci hladí, krmí, k čemu slouží postroj, psí botičky, jak jsou silní a spoustu dalších novinek. Prohlédly si i musherské sáně a radost z psí lásky byla obrovská.
1.2. jsme si ve školce vyzkoušeli, jak to mají olympionici těžké. Jako první disciplínu jsme zkoušeli rychlobruslení, poté lední hokej, skoky na lyžích a bobování. Za svou snahu jsme zvítězili všichni a dostali jsem se na stupně vítězů. Odměnou nám všem byla zlatá medaile, kterou jsem si hrdě odnesli domů.
Užíváme si společně masopustních příprav a dnes jsme se dali do koláčů. Všichni vyhrnuli rukávy a dali se do voňavého díla. Mysleli jsme na to, že – BEZ PRÁCE, NEJSOU KOLÁČE. A my je máme všichni. Moc se povedly a určitě budou moc dobré.
Pravidelně sypeme ptáčkům do krmítek zrní, všímáme si zvířecích stop v blátě, pozorujeme jinovatku na trávě, poslední rampouchy v potůčku, veverku na stromě.....zkrátka přírodu kolem nás.
Která zvířátka v zimě spí? A jak zvířátkům v zimě pomáháme my lidé? O tom všem jsme si povídali, hráli pohybové hry, naučili se písničku Medvědí trápení a společně vyrobili krmelec se zvířátky.
I tento měsíc jsme oslavili svátky a narozeniny našich kamárádů. Nechyběla kamrádská židličkovaná, tanec ani tác zdravých dobrot. Byla to párty, jak má být a my jsme si jí moc užili!
Tento měsíc jsme slavili s naší kamarádkou Eliškou. Měla velkou radost z dárečků, zazpívali jsme jí písničky na přání a zahráli si pár her, než jsme se vrhli na naší zdravou hostinu.
Lesní zvířátka k nám přišla s pohádkou o sněhulákovi a o tom, jak si máme vzájemné pomáhat a hlavně když potřebujeme, tak říkat to správné slovíčko "prosím". I když nám počasí nepřálo, snažili jsme se užít zimní radovánky i uvnitř. Parádili jsme papírové sněhuláky, koulovali se a sněhuláka pořádně vymalovali malířským válečkem. Zkoumali jsme, kdy sněhulák může venku být a kdy ne (roční období), prohlíželi si obrázky v knihách a hledali co je bílé a představovali si, jak by asi sněhulák vypadal třeba v létě.